Wednesday 20 July 2011

drama2x zaman comelku :)

heloww2..lama dah x menulis kat belog neh...xoxoxo..
haish..masa boring2x kat opis gini tetiba lak teringat zaman skolah yg sweet2 n cumil2x blaka..euwww..teringat plak, abis skolah jew, pekara wajib tgok TV la..drama yg paling aku ingat masa form 2, kegilaan bila drama KOREA mula masuk ke M'sia. aku suke gile2x drama nih. sgtt SWEET okk?skrg aku tgok balik pun masih lg nanges2x..arhh

♥ Autumn in My Heart 

2nd drama aku ikuti plak masa aku form 3 ka x silap.drama ni main jam 3pm dkat Tv3..

 Rosalinda 

drama ketiga aku tgok masa menengah atas.masa tu dah bujang la org bilang..hahaha..
drama ni main kat astro Prima ka x silap..tp best..sesuai dgn citanya dan umur aku masa tuh..
nice drama..drama ni jd kegilaan jgk oleh budak2x lelaki kelas ku..
(nehh..jgn sngka lelaki x layan drama2x)..hehee..
aku suka gak dgn pasangan dlm drama ni sgt kacak dan cantik..sweet jew aku tgok..cita ni main ptg2x..kdg2x aku xsempat tgok sbb ada kelas tambahan..perghhh (rajin pulaaa)..


♪♫ Freshie high School ♪♫





1 comment:

  1. sangat jadi kegilaan freshie high school time tuh?? hahahahaaa... omo omo omo... paling bikin gilak si rew! eh. aku suka si dan la no 1. hahahaaaaaa

    ReplyDelete